tirsdag 10. september 2013

Unnskyld... men eg berre MÅ...

Eg presentere jo denne bloggen min med eit Goethe sitat... seie noko om at ein kvar dag bør lesa eit dikt, høyra ein fin sang, sjå eit vakkert bilde og om mulig gjerne sei nokon fornuftige ord...
Sitatet legg jo noko av ei ramme for bloggen og eg har jo hatt ein ide om kva ramma eg ville holde meg til... Men i dag må eg ta eit gigant hopp utanfor den ramma...
Eg må sleppe til Ylvis brødrene med deiras store hit..
Videoen har vore på youtube ei veka nå og for 4 min sidan så såg eg at det var 14 184 521 menneske som hadde sett den (men det er berre på den eine som ligg der, det har jo dukka opp fleire utgaver av den...
Over 14 000 000 har siste veka klikka seg inn på youtube for å høyre Ylvis synge tull og tøys om kva reven seier... (fornuftige ord kategorien kjem denne videoen garantert ikkje inn under) Sjølv  har eg flirt godt og likt det meste desse to karane har levert, favoritten min er nok framleis Jan Egeland sangen... dei er berre heilt utrulige...
Så sjølv om det ikkje var nett slik som dette som var tanken med denne bloggen så må eg berre legge den ut....
14 000 000 på ei veka og heile verdens pressen sin oppmerksomhet...
Så i respekt for dei to karane som klare å få så mange sin oppmerksomhet og engasjement med ein hysterisk video om reve lydar... Her kjem THE FOX...







              "Jacha-chacha-chacha-chow!
Chacha-chacha-chacha-chow!
Chacha-chacha-chacha-chow!"
What the fox say?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar