mandag 9. september 2013

Fy, fy til meg før eg legg ut eit Ragnar Hovland dikt.

Å legga ut nokon ord kvar dag er ikkje vanskelig, spesielt ikkje når det ikkje er eigne tekstar, men formidling av det andre har skrevet... Det er egentlig gjordt på eit blunk utan å kreve allverden... Med få unntak (noko kan jo alltid skjera seg) så går det nesten av seg sjølv...
Å legge ut ein tekst etter å ha vore sjuk ei tid, tett etterfulgt av pc trøbbel og så nett trøbbel (slik er det å bu langt utpå landsbygda i Thailand)... det er tiltak det... det virka nesten som eit heilt årsverk å hoppe i det... Så fy, fy og skamme meg... Men nå har eg vore streng med meg sjølv siste veka, laga klar 84 innlegg som er klar til å poste før eg satte meg til maskina igjen...

Som sagt så får Ragnar Hovland ordet i dag...



Eg lagar meg eit nytt språk og skriv eit dikt

Marama higo famas
sepungo dilma fei,
lakama resolamas
e girgo savakei

Le pumo idan sovi
gerigo savaldon?
Ritale sibur dovi
kapunga dilma gon.

Ragnar Hovland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar