fredag 25. mai 2012

HAPPY TOWEL DAY!!!


I denne bloggen var planen at eg kvar dag skulle legge ut eit godt dikt eller ein fin sang eller noko slik... I dag er dagen for eit innlegg litt utenfor den ramma... 25.05.12. Ikkje berre er det towel day, men legg du saman desse tala 25+5+12... då får du 42! Ja, akkuratt du får 42... det endelige svaret på livet, universet og alt mulig...
Sidan det er towel day, dagen for å hylle Douglas Adams, denne geniale forfattaren som klara kunststykke å få til og med meg til å bli oppslukt av anna enn realisme (allerhelst naturalisme), som klara få meg til å bli oppslukt i fantasy litteratur og humor... eg som normalt kan finne Amalie Skram litt i muntraste laget... Summen 42 på towel day må jo bety at dette er dagen for å dele nokre Douglas Adams sitat med dåke...

"In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. "


"It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes."

" If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves."

" I'm spending a year dead for tax reasons."

" It is a well-known fact that those people who must want to rule people are, ipso facto, those least suited to do it... anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job."

" The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss."

 "The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at and repair."

 "He was a dreamer, a thinker, a speculative philosopher... or, as his wife would have it, an idiot."

" I seldom end up where I wanted to go, but almost always end up where I need to be."

" I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by."



... berre nokon eksempel på fantastiske Douglas Adams sitat... Douglas Adams denne unike, fantastiske mannen som har fått meg til å innsjå at ting treng ikkje ver svarte og seriøse for å ha verdi... som har lært meg å finne gleda i det heilt urealistisk, vannvittige... som har lært meg at alvoret kamuflert i humor og vas har like stor verdi som den djupt, seriøse og realistiske.

HAPPY TOWEL DAY!!!!

Og før eg publisere... KVIL I FRED KJÆRE THOR... eg savna virkelig våre Douglas-Adams-sitat-duellar og andre givande og oppmuntrande samtalar. Minne om deg er endo friskt og levande og spesielt på dagar som denne tenke eg  tilbake på alt du gav meg og er takknemlig for eg fekk bli kjent med deg. Snille, kloke, omtenksome Thor... håpa du har det godt der du er nå.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar